آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

دختر نازم آوین

روز عشق و اولین بلیت قطار به نام تو

1390/11/25 12:56
نویسنده : مامان
655 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان

امروز خیلی خوشحالم مامانی و میخوام این شادی رو با تو هم شریک بشم.

همیشه وقتی بابایی میره سرکار من و تو هنوز تو خواب نازیم.میدونی امروز صبح وقتی چشمامو باز کردم چی دیدم؟

.

.

.

یک شاخه رز قرمز کنار بالشم بابایی مهربون قبل از رفتنش اونو گذاشته بود تا من و تو یه روز عشق شاد رو شروع کنیم. عزیزم این اولین سالی هست که تو روز عشق تو رو هم داریم و هردومون خیلی زیاد شادیم.

به محل کار بابایی زنگ زدم و از طرف هردومون ازش تشکر کردم

 

راستی دیروز پیش فروش اینترنتی بلیت قطار برای عید نوروز بود. بلیت گرفتن رو بین من و بابایی و عمو علی تقسیم کرده بودیم. قرار بود عمو علی بلیط برگشتمون از مشهد رو بگیره و چون ظرفیت کوپه 6 نفر بوده آخرین اسم بعد از نگار اسم تو رو زده بود.

شب که بابایی داشت بلیت ها رو کنترل می کرد کلی ذوق زده شد و بلیت رو به من نشون داد. منم داشتم با خاله زهرا (زن عمو علی) صحبت می کردم و ماجرا رو براش تعریف کردم. کلی خندید و گفت عمو علی خیلی خوشحاله که داره عمو میشه. عمو علی هم میگفت خوب نی نی وجود داره دیگه. به رییس قطار هم میگیم که هست ولی هنوز اینجا نیست

خلاصه که دختر نازم اولین بلیت قطار به نام تو برای تاریخ 12 فروردین 91 صادر شد.

انتظار برای در آغوش گرفتن تو انتظار سخت ولی شیرینیه. مواظب خودت باش و خوب رشد کن که مامانی منتظرته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
27 بهمن 90 16:41
آخی بیلیطشو واسش نگه دار بعدا ببینه بخنده

خیلی باحال بود سفر خوش بگذره
مراقب خودتو نی نی ات باش


ممنون دوستم. حتما نگه میدارم
نایسل
3 اسفند 90 15:27
چرا آپ نمیکنی؟؟


aرمنده عزیزم یه کمی سرم شلوغ شده. به زودی آپ می کنم
نایسل
7 اسفند 90 23:55
نایسل
10 اسفند 90 16:35
مرسی عزیزز دلم لطف داری
ممنون ایشالا
واسم دعا کن


همیشه به یادتم دوست خوب